Monday, September 28, 2009

Pesanan Kak Shahira

Pagi tadi kakak call tanya kaba..aku sihat je..mengcomplaint pasal kejer baru aku sekarang kat die..die pesan :


Biasa la tu dik mesti kene ada adjustment period, tengok mcam aku mula2 dulu. Lama-lama ko kene masuk gak dalam environment nie mcam dulu client2 ko yang dulu ko kata tak effisyen tu. Baru bleh biasakan diri. Tapi lama2 bila ko rasa RAM otak ko dah slow ko cabut le.


Take this opportunity to further and complete your paper since u have plenty free time.

Tingkatkan ibadah ko tu dik.


Think about what u gonna do in your life and family.


Time kasih kak for the advice. Rindu plak rasanya nak keje ngan ko.


p.s Shahira adalah senior aku masa kat EY perfect dalam smua aspect. Sekarang nie kat Bank Negara. Aku doa ko jadi gabenor kak..!!!!

No comments: