Friday, September 4, 2009

Nur Kasih

Aku nak bagi pendapat tentang drama nie...salah satu drama melayu yang berjaya menarik hati aku..coz aku nie bukannya big fan of drama melayu sebelum nie..tapi semenjak drama nie ditayangkan aku dah macam addicted untuk follow...pendek kata semua nya superb and well done...credit should be given to the director, producer, script writer, make up artist, cameraman, crew2 lain..good story line though...cinematography and angel yang cantik dalam drama nie plus the shooting locations....bila tengok jer citer nie mula la aku berangan nak jadi cameraman, pelakon, director, producer..smua pun aku nak jadi..lol...pada sesiapa yang tak tengok citer nie aku advise tengok ler..best gila siot..jangan risau kalo dah missed banyak episod u still can capture it @ tv3 online..tak saba nak tunggu next episod...tolong la keluarkan cd siries..confirm aku beli...ahaks

2 comments:

Unknown said...

betul2..saya setuju.

Romibaiduri Zahar said...

gabungan mira mustaffa ngan khabir bhatia tu....
of course la... malatoop!!!!