Sunday, December 13, 2009

Kali ke 3

Yeah betul kali ketiga aku memanjat....bukit broga nie...tak dirancang seperti biasa xtvt2 budak2 nie kalo plan memang tak jadi..pkul 2 pagi tetiba idea nak memanjat kua..selesai nengok bola kat NZ W.maju kami gerak tuju ke semenyih..

Hahaa best gak kali nie naik..gelap2 sewal 5 pagi dah start daki..about 1 hours ++ journey sampai di puncak..silap besar naik during weekend banyak la kelibat2 manusia diatas tu..x de mood nak shoot landscape...

Entry kali nie aku post gamba mengarut jer..malas nak upload di FB..banyak dah aku upload rasanya gamba landscape broga tuh..

Here the story to share:


Reached peak around 6.00am, lepas benti beberapa pitstop.. bobo & yus kepenatan..bobo tak becakap terus rebah di atas batu..wawawa

yusri dengan soalan yang sama sepanjang pendakian, sampai aku tak larat nak layan soalan " wei jaouh lagi ker?? "

Masing2 dah dapat nyawa baru la muka ada senyum..kalo tak masing2 muka tuhan je yang tau..

Yang best kali nie memacam bekalan kitaorng bawak naik..hahaha...antaranya :

Yus bwak spagetti masakan ayahanda tercinta dari umah : makan jangan tak makan beb...





Aku & bobo pekena maggie cup & nescafe di bancuh dengan air panas termos yusri..ahak!!! layan seh dekat atas nie minum nescafe panas terbaik !!!





2 cup maggie aku sental..bila dah makan bebanyak perut ku meragam..aduh..nak terber...la plak..mana nak cari toilet kata atas nie...tahan je la jawabnya..hohohoho


Woit bobo ko tropong haape tuh!!! usha anak dara orng la tuh..aku report ngan farah ok!!!


Scene hindustan katanya :















































Scene cover album..tapi album tak tau bila nak ralease..aku rasa tak release sampai bila2 kot :








































Huh yang ini bkn scene apa2..dah pukul 8 lebih matahari dah naik kepala..kemas2 nak trun..ahak!!! yeah...tired but worth..

No comments: