Monday, December 7, 2009

Entry Tak Tau Tajuk

Lama gak aku tak update blog..about 3 weeks dah..ari nie aku tak bleh tido pada hal besok nak keje bangun pagi..tak tau la apa dalam kepala otak aku nie pikir...nak tulis apa aku pun tak tau..main sedap jari menaip.

Hari nie as usual aku bosan balik keje awal diumah..tak tau nak buat ape, yusri called ajak teman beliau ker sg wang kata nya nak amik hp siap di repair..aku ikut jer asalkan kene embun diluar sana..kalo dok umah aku jadi gila... selesai amik hp beliau, singgah cap square cadang nak menembak, tiba2 mood lari...pulang ke pangkal jalan..balik singgah disuria tempat besa dok lepak ngan budak2 aku yang tinggal berapa kerat setelah smuanya peacful wif marrige life...

yusri membelek hp yang sudah di repair. menarik nafas lega setelah sebulan pakai hp tak berlampu..

Seperti biasa topic perbualan adalah sama, kalo tak duit, kawen, & bosan....



Citer pasal kawen..inila die salah satu kaum kami yang dah tak lama menamatkan zaman bujang, as at semalam hanya tinggal 24 hari sahaja...and keep counting

Alhamdulilah katanya semua dah ready mental n fizikal..huahuahua

Ejat menunggu hari diijab kabul..


Aku masih ingat 18 tahun yang dulu mamat time kecik2 inila die member zaman kekanak..main guli,gasing,lelayang sesama..sekarang dah nak kawen...aduh..cam tak caya pun ade..


kami membesar di kaw umah flat, tak penah lupa famili ejat adalah yang agak lambat pindah di kaw umah kami, time tu aku sudah ada member2 bermain..kira aku n kwn2 yang lain bleh la dikatakan golongan pioneer di flat nie...boleh cakap gengster la gak...


Ejat pindah ngan famili beliau lewat 4 bulan dari kami..cuba nak berkawan dengan aku n geng yang lain...kitarang ahli kongsi gelap berbincang smaada nak amik die jadi kawan atau idok..setelah dipersetujui ramai die diterima sebagai ahli kumpulan..tapi bersyarat...


hahahhaha aku pkir2 balik memang kesian la mamat nie kene buli..kuikuiukuiukui..syarat tersebut setiap ahli kumpulan mesti meludah di badan beliau..
setelah setuju diludah maka jadi la beliau ahli kumpulan..hahahahah..ejat jangan mara huh...time tu kecik2 pengaruh tv sangat kuat...sedar2 tak sedar udah 18 tahun kami bekawan..that's unbelievable..aku doa ko bahagia ke akhir hayat bersama linda..

sisa2 hdup bujang ko luangkan la besama kami juga..lepas nie tinggal la aku dengan beberapa ekor yang lain..makin lama makin bekurang kwn2, makin lama makin jaouh aku rasa ngan kwn.. well life has to go on...

ok ler mata aku pun dah mula sayup2 ke bintang..last pics for d day...hehaaa !!!!!

Minuman biasa teh tarik suria station terbaik...

Senyum seindah suria yang membawa cahya..senyum la dari hati dunia mu berseri..lalalallala !!!!!






Bila dah bosan inila mukanya...egegegge!!!

2 comments:

Unknown said...

akhirnyer hang letak gak nama kita org sebg PA,,,, huaaahhhhhhhhhh itu lepas ko letak EY EY ko tu,.,, sedih rasanyer,,, huahhhhh

faizalnayan said...

weh norlia ko comment kat entry lain nie..hahahaha mestila aku telupa..korang je la kwn2 aku kat bank harimau tu lepas nie korang blah aku kesepian..huahuahua