Tuesday, November 4, 2008

I cant Take It anymore

Dah 3 hari berturut2 aku balik lambat..almost 5am when reached at home...aku sebenanya dah penat dengan life camni...

2 hari yang lepas Director aku mengamuk..katenya we are not doing what has been told. But to me I ve addressed what he wanted..tapi memang susah kalo nak satisfy kan boss2..

Aku memang agak bengang..dah la time constraint..dalam masa yang sama smue nyer aku disuruh buat..additionally, dah la aku still in a learning process to become a new senior..pls dont la expect to high from me...

Aku memang takutkan pada expectation.. since i have considered my self did'nt meet the expectation of him..relief..now you know to what extent that i am capable to do something...

hahahaha..but at the same time feel like sad bcoz i cant deliver what he wanted...to me i ve done my best man..and learn from mistakes...

Kene marah dah lali...so buta kan mata and pekak kan telinga...adios....

No comments: