Tuesday, November 23, 2010

Lama gila aku tak update !!!!!!

Agak lama aku tak post..(memang lama pun!!!) short story apa yang terjadi slama hari nie..

1. aku dah menamatkan zaman bujang aku..dah jadi suami orang pun tak lama lagi nak jadi dady..insyallah bulan 4 tahun depan..beberapa snapshoot wed aku..



2. Yang kedua, tempat kejer aku pun dah bertukar dari maybank to HSBC...satu lagi alasan kenapa lama blog aku tak berupdate...yeay !!!

3. Yang ketiga minat aku dekat kucing smakin menjadi2 selepas kawen nie..gara2 bini tercinta yang telah membawa kucing duduk besama setelah kami berkawen..dan skang aku ade le menjual pelbagai accessori kucing..sesiapa yang berminat boleh le menjeguk2 dan pm aku..visit page facebook aku kalian boleh tgk ape yang aku offer..

Sekian untuk masa ini!!!adios

No comments: